Jao, E blandat med annan skit, svårt att veta vad man får i sig då, men mestadels MDMA antar jag (hoppas jag), även mycket alkohol och för mycket gräs (när jag skrev det där). Kombon gjorde mig helbäng, vilket resulterade i att jag började skriva i slowmotion och tappade känseln i högerarmen, så jag satt och skrev det mesta med vänstern. Spelade även en hel del gitarr i någon sorts "fish eye"-dimma tillsammans med ett förstorningsglas över halsen på gitarren. Den verkade helt klart vara över 20 cm bred.

E + alkohol är sjukt jäkla skönt att köra en kväll när det är en bra DJ som mixar beat natten ut. Såfort beatet försvinner, förstörs dock ruset lite, så en dålig DJ kan förstöra en hel kväll.
Rent MDMA är skönt att ta för man slipper crashen dagen/dagarna efter, men man blir inte riktigt sådär speedad som man blir på E och lite av det galna danssuget man får uteblir. Färgerna och musiken är fortfarande det bästa som finns.
Så på det stora hela rekommenderar jag alla att testa E/MDMA någon gång, gå till bästa dansställe och ha den bästa kvällen nånsin. Det är en speciell känsla att ha en känsla av orgasm varje gång man hör beatet i musiken och bara rysa i hela kroppen, en timme i sträck. Rekommenderas väl att man är en grupp dock, för man lär se rätt puckad ut när man studsar omkring på dansgolvet hela natten med ett stort flin på läpparna och är ensam om att göra det.
Och jag hade önskat att jag spelade med K'naan, men spelade bara till hans musik.